Summer lookbook

Bok cure!
Ispirčavam se što mi je stvarno dugo trebalo da napišem ovaj post, putovala sam te pokušavala što više vremena provesti sa prijateljicom koja se seli u Kanadu. Od sada pa na dalje svaki tjedan će izaći minimalno jedan post.
Eto, da ne duljim uz pomoć svoje najbolje prijateljice i sestrične za vas sam danas pripremila kratak modni post koji će se sastojati od tri kombinacije koje su prikladne za ljeto:

• 1.kombinacija - Hanna


  Ovo je kombinacija koja je po mome mišljenju prikladna za šetnju gradom ili odlazak na kavu.Majica mi je tako preslatka zbog čipke na dnu, iz H&M-a je te sam je platila oko 60 kn. Vesta je također iz H&M-a te je lagana i prozračna što je čini savršenom za ljetne dane. Hlače su obične crne low rise iz Bershke.



  Na nogama ima bijele niske starke, osobno ja obožavam starke. Predivne su i pašu na sve. Možete ih pronaći u Shooster-u za 450 kn.


  Hanna je uz ovu kombinaciju stavila srebrni DNKY sat te dvije ne toliko upadljive narukvice.Ako tražite poklon za dečka možete naručiti sa Wish-a ovakvu kakvu je njoj dečko poklonio (gornja narukvica).


• 2.kombinacija- Lena



  U ovu majicu sam se naprosto zaljubila, preudobna je te mi je print divan. Kupljena je na Ebayu i bila je stvarno jeftina tako da cure stvarno vam preporučujem da odete tamo pogledati majice, najgore što vam se može dogoditi je da izgubite par dolara. Hlače su kupljenje u Bershki prošle godine, obične su crne high waisted kakve možete naći stvarno svugdje.



  Ja sam uz ovu kombinaciju obula starke, jer kao što sam već rekla- naprosto ih obožavam, no po mome mišljenju uz ovu kombinaciju bi također dobro izgledale i sandale ili štikle ako planirate u izlazak. Ove crne starke su također dostupne u Shooster-u. Lančič koji sam ja stavila je iz Claires-a, no imate preslatkih za kupiti na Ebayu i u H&M-u.

• 3.kombinacija- Ivona



   Ivona ima na sebi preslatku majicu iz H&M-a za koju mislim da možete obući u više raznih prilika (npr. za šetnju gradom, izlazak..). Koštala je oko 60 kn. Također nosi crne kratke high waisted hlače iz H&M-a.


 Uz ovu kombinaciju obula je crne visoke kožne starke i stavila srebrni neupadljivi lančić. Ako se želite više dotjerati mislim da bi uz ovo također odlično izgledao malo upadljiviji lančić i sandale.



 Evo, to bi bilo to za danas od mene, ovaj tjedan ću napisati još jedan post da vam se iskupim za to što nije izašao prošli tjedan. Voljela bih čuti vaša mišljenja o postu i slobodno ostavite prijedloge za sljedeći. Sve slike su sikane sa Canon-om EOS 600d.



You Might Also Like

1 comments

  1. Things are very open and intensely clear explanation of issues. was truly information. Your website is very beneficial.
    fnaf
    games for kids

    ReplyDelete

Flickr Images