Misslyn - Shades of nude 1 recenzija

Bok cure!
 Danas ću pisati o jednoj paleti koju sam prije mjesec dana kupila u Mulleru te sam je pokušavala što više koristi kako bi vam mogla dati što bolje mišljenje o njoj, Koštala je 74 kn što je stvarno pristojan iznos za ovakvu paletu i u njoj se dobije 8 g proizvoda.



 Evo da počnem od pakiranja, preslatko mi je, zbog njega sam prvenstveno i uočila paletu. Sviđa mi se također malo ogledalo s unutarnje strane koga možete vidjeti na priloženoj silici. Uz paletu se dobije i aplikator. Malo ju je teže otvoriti, ali to je zanemarivo. U paleti se dobije 12 nijansa od kojih su 9 shimmer i 3 matt. Dobra stvar kod ove palete je što se dobiju stvarno sve "osnovne nude nijanse" koje bi mogle zatrebati, Npr,zadnje tri su više za izlazak dok su predzadnje tri više za svaki dan. Veliki plus je što se sjenila stvarno minimalno truse i imaju odličnu pigmentaciju te se također lako nanose i blendaju. Ovo je definitivno jedna od od boljih paleta koje sam probala. Po mome mišljenju je puno isplativija za kupiti od Catrice-ovih jer nije puno skuplja od njihovih, a ima bolju pigmentaciju i Catrice-ove se dosta truse. Jedina stvar koje me malo zasmetala kod ove palete je što ne drži baš cijeli dan. Nemojte me krivo shvatiti i dalje bude sjenila na kapcima, ali nakon 5-6 sati ne izgleda više baš tako dobro.


  Još da kažem nešto za kraj o nijansama. Stvarno su mi predivne, pogotovo zlatna,siva i tamno smeđa. Ako ste ludi za nude sjenilima poput mene, ovo je definitivno prava paleta za vas. Na priloženoj slici možete vidjeti kako su sjenila izgledala na mojim očima (koristila sam prve tri nijanse iz palete) i molim vas mi oprostite što se nisam baš savršeno našminkala,bila sam u žurbi.








Evo to bi bilo sve za danas od mene, U Mulleru su dostupne i palete Shades of nude 2 i Shades of nude 3 , Ako imate još neko pitanje slobodno ga ostavite u komentarima i također bih voljela čuti vaše mišljenje ako ste probali ovu paletu. Sve slike su slikane Canon-om EOS 600d. Pozdrav do idućeg posta! ;)

You Might Also Like

2 comments

  1. Divan post, jako lijepo si ga napisala ;) volim čitati postove ovakvog tipa :* Ako želiš posjeti moj blog i stisni follow ako ti se sviđa. Unaprijed hvala <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Flickr Images