Recenzija- ARTDECO High Precision Liquid Liner

Bok cure!
Znam da mi je prošli post bio recenzija palete,ali imala sam potrebu podijeliti svoje mišljenje o ovom proizvodu sa vama. Artedco mi je jedan od najdražih brendova šminke, imaju jako pigmentirana sjenila, odlične olovke za usne i ako ste pročitali moj post May favorites znate da mi je njihov camouflage cream jedan od najdražih proizvoda ikad, no mogu reći da me ovaj tuš razočarao. Nedavno sam na internetu pročitala par recenzija u kojima su stvarno rekli pozitivne stvari za njega pa sam ga odlučila kupiti i mogu reći da definitivno nije ispunio moja očekivanja.





Ovaj tuš sam kupila u Mulleru po cijeni od 113 kn te se dobije 0,55 ml proizvoda. Dolazi u elegantnoj srebrnoj olovci čiji me izgled isprva i privukao. Ja sam ga kupila u nijansi 01 koja je crna. Po mom mišljenju boja nije toliko intezivna koliko bih voljela te moram više puta proći po jednom mjestu kako bi dobila željeni rezultat. Vrh tuša je od umjetne dlake kao što možete i vidjeti na priloženim slikama. Tuš je jako precizan, sa njime se daju stvarno izvući tanke linije stoga bih ga preporučila početnicima. Također se sa njim da lagano napraviti precizan winged eyeliner. Osobno mi često suze oči, stoga je po meni veliki minus ovom tušu što nije vodootporan. Koristim ga sad već otprilike 2-3 tjedna te mogu reći da mi se više od par puta preslikao.



    
Evo mislim da je to sve što imam za reći o ovome tušu. Ne mislim da ću ga više ikada ponovno kupiti jer mislim da ima jeftinijih tuševa koji su puno bolji. Ako ste ga probali voljela bih čuti vaše mišljenje tako da ga slobodno ostavite u komentarima. Sve slike su slikane Canon-om EOS 600D. Pozdrav do sljedećeg posta!:) 

You Might Also Like

8 comments

  1. Jaoj super jee,obavezno kupujem <3
    I naravno postajem tvoj clan bloga <3

    ReplyDelete
  2. Jaoj super jee,obavezno kupujem <3
    I naravno postajem tvoj clan bloga <3

    ReplyDelete
  3. Ajme predivan jeee😍
    Pogledaj moj blog :
    Rivinsvijet.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.comc

    ReplyDelete

Flickr Images