July favorites 2015.

Bok cure.

Oprostite što mi postovi nisu baš raznoliki, nisam bila doma već mjesec dana tako da nemam baš mogućnost za pisati raznolike postove. Uglavnom da ne duljim danas ću vam pisati o svojim favoritima za srpanj. Iskreno srpanj mi je tako brzo prošao da ne mogu vjerovati da imam samo još mjesec dana praznika ali zato ću ih pokušati što bolje iskoristiti.

• 007 women- parfem



Ovo je definitivno moj najveći favorit za sedmi mjesec. Probala sam ga u Mulleru još u travnju i od tada sam tako patila za njim dok ga prije mjesec dana napokon nisam odlučila kupiti. Opisala bi vam kako miriši ali sam jako loša u opisivanju mirisa tako da bih vam preporučila da kada sljedeći put kada odete u Muller ili Bipu (sigurna sam da je tamo dostupan) ga isprobate sami. Bočica i kutija u kojoj dolaze su mi preslatke, a neznam ako ste do sada skužili ja sam slaba na lijepa pakiranja. Ja imam bočicu od 30 ml, no dostupe su i od 50 i 75 ml. Cijena je bila oko 200 kuna ako se ne varam, oprostite mi zaboravila sam.

Catrice- All Matt Plus Shine Control tekući puder



O ovom puderu sam slušala dugo samo pozitivne stvari tako da kada sam kupovala stvari za putovanje sam ga odlučila kupiti, Isprva mi se nije svidjeo, no kako sam samo njega ponjela sa sobom bila sam ga praktički prisiljena koristiti. Nakon nekog vremena počeo mi se stvarno sviđati te počinjem razmišljati da kada ga potrošim kupim još jednu bočicu. Puder po mom mišljenju prekriva poprilično dobro i svaki put kada bih izašla sa njim van navečer ostao bi na licu cijelu noć. Jako dobro matira. Cijena mu je ako se ne varam oko 55 kn te se u bočici dobije 30 ml proizvoda.

• Garnier- Ambre Solarie Protective Oil


O ovom proizvodu neću previše duljiti, kupila sam ga u DM-u za negdje 70 kn ako se ne varam i dobije se 150 ml proizvoda. Imam takav tip kože da samo pocrnim a nikada ne izgorim tako da nemam potrebu se mazati sa kremama protiv sunca ali zato ulja naprosto obožavam. Kod ovog me privuklo to što božanstveno miriši i jako sam zadovoljna sa njim, koristim ga svaki dan.

• Catrice- Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof



Ovaj puder sam valjda godinu dana gledala svaki put kada bi došla u drogeriju i sada sam ga napokon kupila i mogu vam reći da je definitivno jedan od najboljih pudera u kamenu koje sam ikada probala. Dolazi u elegantnom crnom pakiranju koje sadrži ogledalo iznutra te je jako praktično jer ga se može staviti u torbicu a da ne puke i ne otvori se. Translucent je tako da bi trebao pristajati većini ljudi te matira savršeno. Stvarno dugo drži na licu, ako se baš ne preznojim većinom ga nemam ni potrebu popravljati. Košta 41 kn i dobije se 9 grama proizvoda što je poprilično povoljno. Ako tražite dobar puder u kamenu mislim da sa ovim ne možete pogriješiti.

• Garnier- Pure active Purifying Cleansing Gel i Exfobrusher




O ovim proizvodima isto neću puno pisati. Radi se o dva proizvoda za čiščenje lica iz Garnier-ove kolekcije Pure Active koji su me stvarno oduševili. Ja sam poprilično lijena osoba koja se često ne sjeti skinuti šminku a kamo li očistiti lice no ove proizvode pokušavam što više koristiti i mogu reći da se mogu vidjeti rezultati na mom licu. Omekšaju kožu te odlično očiste lice. Također su dobri i za akne,mitesere i mrlje na licu. Cijena im je mislim oko 50 kn, ja sam ih kupila u DM-u ali su vjerovatno dostupni i u ostalim drogerijama.

To bi bilo sve od mene za danas, jedna stvar koju sam htjela podijeliti s vama na kraju ovog posta je ta da će odsada pa na dalje izlaziti minimalno jedan post tjedno. Voljela bih u komentarima čuti vaše prijedloge za sljedeći post i mišljenje o ovom postu i proizvodima ako ste ih isprobali. Sve slike su slikane Canon-om EOS 600d. Uživajte mi i provedite se što bolje u narednom mjesecu, pozdrav do idučeg posta!:)

Email for bussines: iamlena92@gmail.com
Instagram: @lena92x
Ask.fm: @lena92x








You Might Also Like

17 comments

  1. Prelepa recenzija a slike su na vrhunskom nivou svaka cast! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, trudim se da slike budu što bolje.:)

      Delete
  2. Fantastičan post, slike su i više nego odlične :D sve pohvale za tvoj blog :) <3

    ReplyDelete
  3. post divan, a slike *____*<3
    rivinsvijet.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Ajme taj parfem je i više nego divan ! Jedan od meni omiljenih definitivno.
    Inače, post ti je odličan i slike su stvarno vrhunske :)

    http://beautylocation.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne stvarno sam prezadovoljna s njim.Hvala.:-)

      Delete
  5. Super post <33 Ako mozete pogledajte moj blog i preplati se uzvraticu :) llis.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ovaj parfem mi je jako dobar :)
    Ovu zadnju cetku, kako vec, iz Garniera sam planirala nekad davno kupiti, ali sam cula samo lose o njoj, pa nisam. Ne znam :)

    Pogledaj moj blog i najavu za q&a ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/2015/08/zelite-q.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovisi o tipu koze,meni je super.Sad cu pogedat.:)

      Delete
  7. Odličan post!

    Na mome blogu možeš pronaći novi post : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images