Ebay haul


Bok cure!
Evo nakon više od mjesec dana napokon sam se vratila doma i u poštanskom sandučiću su me dočekali paketi koje sam naručila preko Ebaya. Obožavam kupovati preko Ebaya, stvarno se može pronaći slatkih i povoljnih stvari. Odlučila sam vam pokazati što sam sve ovom prilikom kupila te se nadam da će vam se svidjeti.


Prva stvar koju sam kupila je crna kožna torbica. Ovakvu sam već dulje vrijeme bezuspješno tražila po trgovačkim centrima tako da sam sada presretna što je napokon imam. Mislim da je preslatka te će mi biti korisna kada budem išla van. Koštala je 4.57 $ i dostupna je i u bež boji. Naručiti je možete ovdje.



Sljedeće što sam kupila su tri lančića jer mislim da su u Zagebu ovakvi preskupi. 100 kn mi je malo previše dati za lančić koji će mi nakon nekog vremena puknuti, zahrđati ili ću ga izgubiti. Ovaj koji možete vidjeti na slikama je koštao 3.99 $ a naručiti ga možete ovdje (broj 36).




Ovaj crno- zlatni lančić mi se svidjeo jer mislim da ću ga moći kobinirati uz dosta toga. Jedva čekam da ga prvi put stavim. Koštao je 2.99 $ te ga možete naručiti ovdje (broj 5).



Od svih stvari koje sam naručila ovaj je lančić definitivno moj favorit. Jednom prilikom sam ga već nosila i tada sam ga svako malo gledala pomoću zaključanog mobitela jer mi je apsolutno predivan. Koštao je 2.89 $ i možete ga naručiti ovdje (broj 14).


Sljedeće sam naručila 2 para naušnica jer sam ih nedavno opet počela nositi. Ovakve sam također tražila po trgovačkom centru iz čega možemo zaključiti da nemaju baš neki asortiman haha. Ovaj par je koštao 1.50 $ a naručiti ih možete ovdje.


Zadnja stvar koju sam naručila je ovaj par naušnica za koji mislim da će super izgledati kad mi kosa bude u punđi. Koštale su 0.99 $ i naručiti ih možete ovdje.

To bi bilo sve za danas od mene. U komentare napišite što vam se od ovih stvari najviše svidjelo te što vi mislite o kupovanju preko Ebaya. Sve slike su slikane Canon-om EOS 600 d. Pozdrav do idućeg posta!

Email for bussines: iamlena92@gmail.com
Instagram: @lena92x
Ask.fm: @lena92x
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCGpNKeedKAfe00i9T-PLovQ (prvi video krajem  8.mjeseca)

You Might Also Like

3 comments

  1. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    2.Best Korean BBQ Buffet in Singapore [2020 Edition]

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Korean Scientists States Kimchi can Reverse Baldness

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Flickr Images